sâmbătă, 15 august 2015

Nu-i lung drumul Clujului

Daca ora 8.00 este dimineata pentru unii, pentru mine este extrem de dimineata. M-am trezit, mi-am facut bagajele (gentuta cu pix si vocabular) si am luat-o incetuc spre Cluj-Napoca, inima Ardealului cum se lauda. Mi-era dor sa ies putin din oras, mi-era dor sa vad si alte fete decat cele pe care le vad in fiecare zi si, urma sa-mi fie dor, de ma’ kid.
Te duci incetuc, ca nu pui in pericol cetateanul din dreapta ta. Si omucul meu a condus usor, relaxat. Ajungem in Cluj-Napoca undeva pe la 10.30 si parcam langa spalatoria de la mall. Batem o tura prin Hervis, sa-mi vad eu Under Armour-ul preferat si gasesc doua perechi de doi lei si cincizeci de bani, care nici nu meritau incercate, darmite cumparate. Si am iesit fara sa ma intrebe nimeni ceva. Apoi, am mers si am mancat, ca trebuie intretinute si cele 96 de kile ale mele (da, stiu, am slabit, multumesc).
Ajungem in Intersport, de unde reusesc sa nu-mi cumpar nimic si mergem la Decathlon, de unde m-am gandit sa-mi cumpar ceva similar. In ultima locatie o vad pe Anca Amariei, jucatoarea de handbal care a evoluat si la HCM, si o intreb ce face acolo. Anca s-a lasat de handbal si lucreaza la Decathlon. Mno, i-am zis sanatate si mi-am vazut de treaba. M-am tot uitat dupa ceva mov si n-am gasit. Am gasit altele...
Am devenit expert in Ford Focus (sigur, unul jenant, dar noi mereu ne pricepem la toate lucrurile). Pot sa va spun cum arata, daca sistemul de navigatie are sau nu are panze si catarg, ca bendixul e ceva aflat in zona motorului, ca eleronul spate nu e ca la masinile de Formula 1, ca un cal putere nu alearga la fel de bine ca Usain Bolt si din astea.

Plecam din zona si ne ducem intr-un targ. Fain targ, oameni plictisiti, care nu spun nimic. Ne intoarcem in oras si mergem la Iulius Mall. Unde am dat peste alti oameni plictisiti. Merg al Adidas, merg la Nike, ma plictisesc la subway unde iti trebuie mii de ani pana ti se face un sandwich, nu merg la KFC ca e coada, nu merg in multe locuri, dar merg in altele. Ajungem si in Auchan, de unde imi iau doua Guiness si un Carlsberg reci, plus some food. La casa, doamna ne cearta ca nu am bus despartitorul intre produse, de unde sa stie ea care-s alte mele si care nu. Sigur, nu exista niciun despartitor din ala. Si nici nu-si cere scuze, apoi ii spune uneia care era cu spatele si pe care era sa o loveasca din plin cu scaunul sa fie mai atenta.
Plecam si de acolo si mergem spre parcul mare, la meciul de rugby. Ajungem in parcarea din fata salii “Horia Demian”, intram in parc si un om ne cere niste bani. L-am intrebat de ce nu le-a cerut si celor doi care au intrat in fata noastra. Mi-a spus ca aia merg doar pana mai incolo. N-am comentat prea mult, chiar daca si noi mergeam pana mai incolo. Sigur, ne-am intalnit cu aia doi la stadion. Am platit si am vazut ca merita sa dam banii aia. Cum descoperi asta? Te duci la o toaleta: curat, apa, sapun, hartie, tot ce este necesar.
Ajungem la teren si imi desfac o bere de un cos de gunoi. Foarte bun cosul si de ajutor. Beau din bere si, la un moment dat, simt ceva ciudat in gura... era o albina care intrase in sticla... O arunc si nu ma supar pe ea: nu m-a intepat si, in fond, cata bere putea sa bea din sticla aia?
Ma intalnesc cu Roxi Cirjan de la fete (fa-te bine, copil), de la handbal, il vad pe Ionut Dimofte, vorbesc cu ai mei de la rugby, apoi, mi se face cunostinta cu Gabi Magurean de la baschet (mno, mult de vazut pana la inaltimea ei) si stam pana la final la meci. Se termina 17-17 si noi mai avem putin de asteptat. Mergem la terasa de la sala. Cerem o apa plata si o bere si asteptam mii de ani. Vine la un moment dat si berea si apa si fata ne spune ca a schimbat butoiul... Vine replica: “si la apa ati schimbat butoiul?”
In fata noastra se joaca beach-volley, in spate baschetbalistul Cuic se distreaza cu niste prieteni, in sala e un mci de handbal si un baiat de la Oradea iese cu capul spart, iar noi ne grabim sa ajungem acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu